Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Øhavskøkkenet
Generelle oplysninger

Øhavskøkkenet
Bjerrebyvej 24
5700 Svendborg
CVR nr.: 34291004
Telefon: 25384697
Email: Kontakt@øhavskøkkenet.dk

Priser:

Hos Øhavskøkkenet tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Priser på produkter fremgår samme sted, som du vælger hvilken varer du ønsker. Den foreløbige, samlede pris for ordren fremgår i indkøbskurven og den endelige pris inkl. Eventuel leveringspris fremgår efter du har indtastet adresseoplysninger og før du går til betaling

Betaling:

Øhavskøkkenet modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay. Betalingen sker samtidigt med ordrens afgivelse. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering:

Levering tilbydes i hele 5700 Svendborg for 150 kr, ”Dette gælder kun fredagsmenuen og evt højtidsmenuer”

Bestilling:

Du kan afgive bestillinger online 24 timer i døgnet. Vi forbereder din bestilling, så den er færdig til afhentning i det tidsrum vi har sat

Når du har afgivet bestillingen, og vi har modtaget din bestilling, sender vi straks en ordrebekræftelse til dig pr. e-mail, som indeholder dit ordrenummer.

Hvis din bestilling ikke er afhentet inden for 1 time efter det aftalte afhentningstidspunkt, forbeholder vi os retten til at kassere maden af hygiejnehensyn, og der vil ikke ske refusion af din betaling.

Reklamationsret:


Købelovens almindelige regler om reklamation og mangler gælder for køb foretaget på www.øhavskøkkenet.dk

Hvis du ikke er tilfreds med vores mad eller service, kan du sende os en feedback via vores kontaktformular Husk evt. dokumentation i form af kvittering og billeder.

Hvis du er forbruger kan du også klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme via dette link: www.hrt-ankenaevn.dk eller til Fødevarestyrelsen.

Fortrydelsesret:

Ved bestilling af mad og drikke, gælder det ingen fortrydelsesret, jf. forbrugeraftaleloven – fortrydelsesrettens område, paragraf 17 stk. 2 og paragraf 9 stk. 2.

Afbestilling regler for selskaber:

Jeg følger Horestas afbestillingsregler:

    • Afbestilling af selskabsarrangementer på over 12 personer skal ske skriftligt inden 4 uger før afholdelse, for selskabsarrangementer på under 12 personer dog kun 2 uger.
    • Ved større arrangementer kan virksomheden forlange længere afbestillingsfrist under forudsætning af, at der er truffet særskilt aftale herom.
    • Ved afbestilling af hele arrangementet eller ved reduktion på mere end 10% i antal bestilte kuverter efter ovennævnte tidspunkt, men dog inden 6 døgn før arrangementets afholdelse, kan virksomheden kræve en godtgørelse, der svarer til 50% af prisen for de bestilte kuverter, ved reduktion i antal dog for det afbestilte antal udover 10%.
    • Desuden kan virksomheden kræve at blive holdt skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles (f.eks. musik, optræden m.v.)
    • Ved afbestilling og enhver reduktion i antal bestilte kuverter senere end 6 døgn før arrangementets afholdelse kan virksomheden kræve en godtgørelse der svarer til 75% af samtlige ydelser. Ved no show betales fuld pris for hele arrangementet.

Smileys:
Øhavskøkkenet er omfattet af smileyordningen, og vores ”smileyrapporter” hænger synligt fremme.

Alkohol:

Iflg. Dansk lovgivning skal personen være minium 18 år for at købe alkohol over 16,50%. For køb af alkohol under 16,50% skal personen være fyldt 16 år.
Vi forbeholder os ret til at bede om fremvisning af gyldigt billed-ID som aldersdokumentation i tvivlstilfælde.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Øhavskøkkenet. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: skovsmosefalck@gmail.com